Aceasta pagina web constituie prezentarea on-line a lucrarii de licenta.
Digg  Sphinn  del.icio.us  Facebook  Mixx  Google  BlinkList  Furl  Live  Ma.gnolia  Netvouz  NewsVine  Pownce  Propeller  Reddit  Simpy  Slashdot  Spurl  StumbleUpon  TailRank  Technorati  TwitThis  YahooMyWeb
 
 

Surse

• Adriana Chiriacescu – “Comunicarea interumană. Comunicare în afaceri. Negociere”, Editura ASE, Bucureşti, 2003
• Alexandru Tâşnadi, Roxana Ungureanu – “Relaţii publice”, Editura ASE, Bucureşti, 2005
• Călin Vegheş – “Marketing direct”, Editura Uranus, Bucureşti, 2003
• Ioana Cecilia Popescu, “Comunicarea în marketing”, Editura Uranus, Bucureşti 2002
• Jim Blythe, “Comportamentul Consumatorului”, Editura Teora, Bucureşti 1999
• Michael L.Ray – “Advertising and Communication Management”, Prentice-Hall, Englewood Cliffs, New Jersey, 1982
• Mihai Diaconescu – “Marketing agroalimentar”, Editura Universitară, Bucureşti, 2005
• M.J.Baker – “The Marketing Book, Third Edition, Butter Worth – Heinemann, Oxford, 1994
• Ph. Kotler – “Principles of Marketing”, Second European Edition, Prentice Hall Europe, 1999
• Sică Stanciu, “Bazele generale ale marketingului”, Editura Universitară, Bucureşti,1999
• Vasile Tran – „Teoria comunicării”, SNSPA, Bucureşti, 2001
• Victor Manole, Mirela Stoian, Raluca Andreea Ion – “Agromarketing”, Ediţia a II-a, Editura ASE, Bucureşti, 2001
• Virgil Balaure, Ioana Cecilia Popescu, Daniel Şerbănică – “Tehnici promoţionale”, Editura Metropol, Bucureşti, 1994
• Virgil Balaure, Virgil Adăscăliţei, Carmen Bălan, Ştefan Boboc, Iacob Cătoiu, Valerică Olteanu, Nicolae Al.Pop, Nicolae Teodorescu – “Marketing”, Ediţia a II-a revăzută şi adaugită, Editura Uranus, Bucureşti 2003
• Dicţionar enciclopedic, Editura Enciclopedică, Bucureşti, 1993
• Dicţionarul explicativ al limbii române, Academia Română, Institutul de Lingvistică "Iorgu Iordan", Editura Univers Enciclopedic, Bucureşti, 1998
• Dicţionar de neologisme, Florin Marcu şi Constant Maneca, Editura Academiei, Bucureşti, 1986
• Mic dicţionar enciclopedic, Ediţia a II-a revăzută şi adaugită, Editura Ştiinţifică şi Enciclopedică, Bucureşti, 1978
• Noul dicţionar explicativ al limbii române, Editura Litera Internaţional, Bucureşti, 2002
• Legea nr.148 din 26 iulie 2000 privind publicitatea


• Reviste şi ziare:
– Adevărul
– Cotidianul
– Realitatea Românească
– Advertising Maker
– Cronica Română
– Revista Piaţa
– Banii Noştri
– Curierul Naţional
– Romnet Economic
– Biz
– Gardianul
– Top Brands 2005
– Campaign
– Jurnalul Naţional
– Tribuna Economică
– Capital
– Magazinul Progresiv
– Ziarul Financiar
– Media&Advertising

• Internet:
 
Name
Email
Comment
Or visit this link or this one